21/11/2023

HO..HO…HO! Zelfs de Kerstman komt op zondag 17 december naar de spetterende LIONS KUNST- en KERSTMARKT in de Steenbergse Gummaruskerk.

Traditiegetrouw wordt voor iedereen in Steenbergen en omstreken de prachtige Gummaruskerk op zondag 17 december door de Steenbergse Lions omgetoverd tot een sfeervolle Kunst- en Kerstmarkt. Deze keer pakken de Leeuwen grommend groots uit, met ondersteuning van vele sponsoren, waaronder Bar-Bistro Dok, Het Wapen van Steenbergen en Brasserie De Kaai.

De rode loper gaat voor u uit in het oude statige kerkinterieur, dat u tegemoet schittert door de presentaties van tientallen lokale beoefenaars van kunst en cultuur. De kerkbanken gloeien van de optredens van vele Steenbergse muziek-, dans- en zanggezelschappen. Tussen de bedrijven door kunt u een hapje en een drankje nemen of meedoen aan de loterij met kans op prachtige prijzen, terwijl de kinderen, die het aandurven, de Kerstman om een foto en een cadeautje vragen.

Alle activiteiten staan in het teken voor een goed doel in onze eigen gemeenschap. Als u een serieuze kerstwens heeft voor een naaste in nood, kunt u die kwijt in de grote WENSBOOM. Ook is een bijdrage voor Steenbergen’s eerste Watersport Extravaganza ‘HET ROER OM’ erg welkom. Dit evenement zal in 2024 voor alle leeftijden plaatsvinden in onze gemeente.
Met goed of slecht weer…we zien u en uw buren en kennissen en vrienden in ‘de Gum’!

flyer K3 2023