28/03/2017

Jaarlijks plaatsen wij als Lions Steenbergen e.o. diverse wensbomen in de gemeente Steenbergen. Ook dit jaar zijn er weer vele wensen ingediend waaruit wij dan een weloverwogen keuze maken. De keuze is gebaseerd op de door ons gestelde voorwaarden die tevens moet aansluiten bij de doelgroepen. Een van de ingediende wensen was afkomstig van de KBO welberg. Deze ouderen bond heeft door een steeds verder afnemend aantal leden een steeds kleiner besteedbaar budget. Hierdoor worden sommige kosten steeds lastiger invulbaar. Het was dan ook de bezielende betrokkenheid van Kees van der Poel om een Wens in de Wensboom te hangen om bij de Jaarvergadering van de KBO-Welberg een traktatie voor de deelnemers te verzorgen. De Ouderen vormen één van de prominente doelgroepen binnen ons Lions Wensboom project waardoor het voor ons een eenvoudig besluit was om deze wens toe te kennen. Op dinsdag 28 maart 2017 zijn tijdens de jaarvergadering Appelflappen en een kopje koffie of thee verzorgd in het Gemeenschaphuis De Vaert in Welberg. Alle aanwezigen hebben genoten van deze versnapering zoals te zien op bijgevoegde foto’s.