22/02/2017

Radio- cd speler voor Peuterspeelzaal ’t Hummeltje in Kruisland

Door mevrouw Huissaarts uit Kruisland was in december een wens opgehangen in de wensboom van de Lions Club Steenbergen. Zij is leidster in de Peuterspeelzaal ’t Hummeltje en daar zijn de peuters dol op het maken van een dansje voor ze gaan spelen. Nu was de radio-cd speler van de peuterspeelzaal kapot gegaan en een dansje maken zonder muziek is niet zo leuk, dus werd via de wensboom het verzoek om een nieuwe gedaan. Die wens werd gehonoreerd en afgelopen week werd de nieuwe kleine, maar fijne installatie aangeboden aan de blijde en enthousiaste mevrouw Huissaarts, haar collega en de peuters. De laatsten lieten zich niet onbetuigd en sloegen onmiddellijk na de installatie vrolijk aan het dansen.