28/10/2018

Edgar Roelen wist afgelopen zaterdag niet wat hem overkwam. Want opeens stond daar Mario von Bannisseht, vice-president van de Lions, met het 2018-2019 thuisshirt van Ajax.
Edgar is al ruim 30 jaar fan van de club uit Amsterdam. En zijn wens was dan ook een wedstrijd in de Johan Cruyff Arena te bezoeken. Helaas is Edgar minder goed ter been. En jammer genoeg hebben de Lions geen toegang tot de VIP room. Dus dat werd lastig. In goed overleg met Edgars ouders is daarop besloten hem te verrassen met een shirt. Een cadeau waarmee hij zichtbaar gelukkig was. “Dit is een mooie uitbreiding van mijn verzameling”, aldus Edgar. Samen met hem hopen ook de Lions van harte dat Ajax overwintert in de Champions Leaugue!