18/02/2017

Kijk, dat is nog eens een verrassing. Viola Vermunt, kok in De Vossemeren, trok in december de stoute schoenen aan en hing haar verlanglijstje in de wensboom van de Lionsclub Steenbergen. Lang was dat lijdtje niet: Viola wilde graag een extra airfryer om alle bewoners van De Vossemeren (waar de klassieke frituurpan uit veiligheidsoverwegingen in de ban is gedaan) te kunnen trakteren op zelfgebakken frietjes of een snack. Tenslotte is het leven net een friakndel: je moet het zelf speciaal maken. Tot haar grote vreugde werd de wens van Viola gehonoreerd. De tweekoppige Lions-delegatie kwam niet bepaald met lege handen: samen met verzorgenden Josje van der Wegen en Toos Aarden mocht Viola zelfs twee (!) airfryers in ontvangst nemen. Dat wordt smullen!